Misiune: Consolidăm relații de încredere
Metodă
Concepem mesajul și îi dăm o direcție care se menține indiferent de canalale de comunicare și de receptorul acestuia.
În lumea de astăzi, saturată de mass-media, atenţia ar putea fi cea mai valoroasa monedă. Este nevoie de experiență, creativitate și gândire inovatoare pentru a crea și livra mesajul în maniera şi mediul potrivit pentru a construi relatii.
Abordare
Strategia de comunicare nu este un efort separat sau paralel, ci o parte integrantă a strategiei generale de business care asigură o înțelegere comună a viziunii, misiunii și obiectivelor afacerii.
Având o strategie cuprinzătoare, holistică, redefinește modul în care afacerea dvs. interacționează cu clienții, partenerii sau media, indiferent de canalele unde are loc interactiunea.
În perioade de criză, a avea o strategie solidă de comunicare poate însemna diferența dintre dezastru și succes.
Ce facem?
PR
Relațiile publice înseamnă mai mult decât gestionarea fluxului de informații între o organizație și publicul acesteia. Este o disciplină de comunicare care angajează și informează publicul cheie, construiește relații importante și readuce informații vitale într-o organizație pentru analiză și acțiune.
Relația cu presa
Ca profesionisti in relatia cu mass-media, stim sa conturam o poveste credibila pentru brandul tau si sa construim relatii bazate pe incredere cu oamenii din media interesati sa spuna astfel de povesti.
Dezvoltam povesti, gasim targetul potrivit, pregatim clientii pentru inteviuri si analizam tendintele si oscilatiile celor mai renumiti reporteri, producatori si jurnalisti.