Misiune: Creăm identități vizibile

Metoda:

Valorificăm puterea introspecţiei şi creativităţii noastre pentru a dezvolta idei care impulsioneză piaţa, pe care le livrăm pe canale, medii şi segmente de public relevante.

În acest moment, ideile contează mai mult decât niciodată – idei cu care publicul se identifică şi care pot fi exprimate printr-un brand. Scopul marketingului de brand este să identifice aceste oportunităţi şi să creeze o cooperare cu clientul.

Clientul este implicat îndeaproape în acest process, iar brandul este catalizatorul unei experienţe comune care poate fi împărtăşită şi cu alţi participanţi.

Doar în momentul în care un brand reuşeşte să descopere aceste oportunităţi, se observă un tip de angajament care poate crea un impuls pozitiv în piaţă şi poate fi într-adevăr decisiv pentru poziţionarea brandului, cota sa de piaţă şi percepţia publică.

Lucrăm îndeaproape cu alte servicii pe care le oferim precum: gestionarea crizelor, marketing online, managementul reputaţiei, cercetare şi analiza, relaţii mass-media, afaceri publice şi integrare strategică. 

În plus, aducem experienţă profundă în domenii critice pentru succesul brandului, cum ar fi: 

Ce facem?

Brand Marketing pentru business-urile din domeniile:

    • Sport și divertisment

    • Lux și stil de viață

    • Sănătate și frumusețe

    • Tineret și educație

    • Turism și călătorii

    • Gastronomie

    • Tehnologie etc.

 

Abordare: 

Fie că sunt domenii B2B, B2C sau B2G, ajutăm brandurile să îşi lanseze cu success produsele, să se repozitioneze sau să îşi extindă cota de piaţă. Totul începe cu înţelegerea unicităţii produsului şi provocările pieţei pe care îşi desfăşoară activitatea.

Cu capacităţi creative unice, ideile noastre îşi găsesc expresia într-o multitudine de medii, de la postări în mediul online, la marketing experienţial şi branding activation, de la clipuri video de şase secunde la spoturi complete pentru televiziune.

Alegerea persoanelor cheie potrivite creşte valoarea brandului, oferindu-i în acelaşi timp mai multă credibilitate.

De la mass media tradiţională, la creatori de conţinut cu public larg, recunoaştem că sfera de influenţa este într-o continuă schimbare şi este diferită pentru fiecare business în parte.